SORTIDA BTT PANTÀ SIURANA

15/01/2015

El passat dissabte vam fer la sortida amb Btt de Falset al Pantà de Siurana. La ruta començava pujant als Masos per un corriol bastant pronunciat, baixem a Porrera per camí i seguim la ruta tornant a pujar pel coll de Porrera, per un camí que surt de la pista que va a les Garrantxes. Ara fem un tros de carretera fins a la Venta del Pubill, agafem la pista que va cap al Pantà de Siurana, on llavors comença el camí que voreja el pantà fina a Cornudella, allí agafem el GR que va a Poboleda on fem un mos al casal del poble, seguim el GR fins a Escaladei i d´allí a l’ermita de la Consolació de Gratallops. Al poble de Gratallops fem carretera fins a Falset que ja comencem e estar tots una mica tovets de la ruta.

Finalment la sortida son uns 65 km. llargs i bonics, amb quatre companys la Mireia, lo Raül, lo Francesc i un servidor que hem gaudit força de la ruta i dels paisatges del Priorat.

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.