54è Camí de Muntanya Tivissa

19/11/2018

Avui s’ha celebrat el 54è dia del camí de muntanya organitzat per la FEEC i l’Extrem Tivissa. Una festa dedicada als excursionistes de la nostre vegueria on hem pogut descobrir, tots junts, un altre racó meravellós de les nostres contrades.

Del Club Excursionista Priorat hi hem anat onze caminadors/res.

A les 9h del matí hem iniciat la caminada direcció a l’ermita de Sant Blai, un paratge molt bonic on hem pogut gaudir de les fonts que avui baixaven generoses.

En aquest indret és on el senderisme i la muntanya es van unir, ja que l’any 1975 es va iniciar el marcatge dels senders GR de tota la península ibèrica gràcies a la Federació d’entitats excursionistes de Catalunya ( FEEC).

En aquesta ermita hem esmorzat, s’han fet uns breus parlaments i seguidament hem pujat cap al Monegre direcció al coll de la Llena per una pista forestal. Alguns de nosaltres hem baixat per la drecera de la LLena i altres hem agafat el sender recuperat de la drecera dels carboners i hem pujat cap al cim de la Tossa. D’allí hem agafat el sender de la Fena, obert i recuperat per aquesta ocasió. Les vistes des d’aquí dalt eren precioses tot i el fort vent que feia al cim.

En arribar al punt de partida, ens han preparat un dinar de comiat amb una deliciosa fideuà.

El temps ens ha acompanyat i podem dir que ha estat una experiència molt bonica que hem compartit amb diferents grups excursionistes.

Ens ho hem passat genial!

Maria P.

54è Camí de Muntanya Tivissa

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.