EXCURSIÓ CONJUNTA AMB LA SECCIÓ DE MUNTANYA DEL CENTRE DE CULTURA LA MASSA DE VILASSAR DE DALT.

03/03/2016

Llaberia, 28 de febrer de 2016

Tot una experiència!…Sortim de Marçà al voltant de les nou del matí, som vint-i-cinc excursionistes, pertanyents al Club Excursionista de Vilassar de Dalt i al Club Excursionista Priorat. Després d’un dissabte passat per aigua i neu, el diumenge s’aixeca una mica boirós i fred. Ens dirigim cap a l’antic Mas d’en Crusat, i a trobar la carretera de la Torre de Fontaubella, entrem al camí del Mas de Magrinyà, i el seguim dret cap a la Vall de Massanes, on parem a esmorzar.
Continuem pel camí dels Maquis, cap als revolts, i ja comencem a trobar neu. Ens entusiasmem, i ens posem els impermeables, ja que la neu es desfà i sembla que plogui. Arribats al Portell, les vistes de la Serra de Llaberia són fantàstiques, tot un mantell blanc, que deixa als nostres amics de Vilassar impressionats.
Seguint el GR7, arribem al poble de Llaberia, on a la font, descansem i fem un mosset. Continuem la sendera que ens porta cap a Capçanes, i ens desviem per anar a veure El Salt Del Tortó i l’Olla Gegant, fantàstic salt, amb bones vistes.
Girem i seguim baixant pel camí del Tortó, on parem a dinar, amb vistes al majestuós Montalt. Arribem a la Fou i a la Font de la Mata, i ja agafant la pista, entren al bonic senderó de La Sendal, on uns quants baixem fins a les coves on hi ha les recents trobades pintures rupestres.
I finalment arribem al poble de Capçanes.
Com he dit al començament, una bona experiència, compartida amb un grup de gent molt maca, entre tots em gaudit d’aquest paratge, tan meravellós, com és la Serra de Llebaria, i com he dit altres vegades, no deixa de sorprendre, en qualsevol estació de l’any.
Moltes gràcies amics de Vilassar, i com diu el Foraster…”Sou molt bona gent”.

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.