Excursió Falset-Pratdip

12/02/2015

Per començar aquesta crònica, citaré les paraules d’un company per definir la caminada que vam fer aquest diumenge passat.
“Sacrifici, obstinació i premi!!. Crec que hem gaudit d’uns paisatges fora de sèrie!
I la companyia….Immillorable”.
Tot dit, i encertat!!!
Sortim a dos quarts de nou des de Falset, onze excursionistes i un ca, amb un fred considerable, però amb bon humor. Carretera de Marçà i cap a Mas d’en Crusat a buscar el camí de Mas de Magrinyà. Pujant cap a la Vall de Maçanes, comencem a trobar força neu, el paisatge és fantàstic i gèlid, com si fóssim als Pirineus. Arribem al Portell i esmorzem, quasi no ens podem ni asseure, tot està blanc i comença a bufar el vent. Encarem la cresta, cap a la foradada i fem cap a la Miranda.
Quin fred, i quin vent!!!. Ens fem la foto i ràpid a buscar el camí cap al Mont-rodon. El vent és més fort i sostingut, ens fa caure.
Ja al cim del Mont-rodon, continuem a trobar les Crestes de la Seda, i les baixem sense gaires dificultats, i amb una mica per sort, a raser del fort vent.
Entrem ja al bosc, i per una bonica sendera arribem al Poble de Pratdip, on fem tots plegats un dinar al Casal. Un agraïment a les persones que ens van portar amb el seu vehicle a Falset, i a les que ens van venir a buscar a Pratdip, per la tornada.
Una travessa per la Serra de Llaberia, amb un paisatge i unes condicions increïbles, i un grup de persones fantàstic….Irrepetible.

Fins a la pròxima, companys!!

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.