FALSET PRATDIP

25/12/2015

La Falset- Pratdip
19/12/2015

Ja n’hem fet una altra!!!… Sortim de Falset a dos quarts de vuit, som deu excursionistes. Direcció a Marçà, girem per agafar el camí cap a Mas d’en Crusat i sortir a la carretera de la Torre. Una mica més amunt entrem al camí de Mas de Magrinyà, puja que puja per arribar al portell, on parem a fer un descans i esmorzar. Fa molt bon dia.
Continuem per la cresta cap a La Miranda, allí ens retrobem amb dos amics més, que pujaven per la dreta drecera d’en Ramonet. Les vistes són fantàstiques, el camp de Tarragona és ple de boira, i la temperatura ens recorda a l’estiu, convida a treure roba.
Direcció a la Creu de Llaberia, no hi arribem i baixem per un corriol una mica pedregós per recinglar fins a arribar al Cavall Bernat, el qual pugem per una canal i un petit pas equipat. Les vistes des de dalt ens tornen a meravellar.
Se’ns fa tard i decidim baixar per un altre lloc, per fer més via. Agafem un corriol de baixada que és PR passant per la Font de la Carabassa, sortim a una pista i seguint fem cap al poble de Pratdip.
Al Casal tenim taula encomanada per dinar. Un fort agraïment als companys que ens han baixat a recollir amb els seus vehicles per tornar.
I acabo tal com he començat, una altra bonica excursió, un bon grup de gent, un paisatge increïble i canviant de La Serra de Llaberia, unes condicions totalment diferents  a l’excursió semblant que vàrem fer al Febrer amb força fred i neu.
Se’n fa difícil explicar aquesta excursió en paraules, les fotografies ho diuen tot, i us convido a que no us perdeu la pròxima que fem per aquest indret, segur que no us deixa indiferents.

Fins aviat!!!

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.