15 a CURSA DE LA UEC TORTOSA

20/05/2015

La desena prova del Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l’Ebre es va celebrar a Tortosa. I com va ser costum…el Vicenç i Jo no ens la volíem perdre!
No vam matinar gaire perquè la sortida era a les 9 del matí, un pel tard, tenint en compte que ja comença a fer “caloret”. El fet que aquesta Cursa és de les més curtes (20 kms.) i de menys desnivell (800 mtrs.) feia preveure que seria dura…però al final va ser més dura dels que ens pensàvem!
Un cop donat el tret de sortida vam iniciar el recorregut pujant per una pista asfaltada fins al Pla d’Abaria, “pujadeta” toca-nasos per començar i que ens va col•locar a cadascú al seu lloc, fins arribar al barranc de la Llet! Després de fer unes senderes corredores i “xaladores” vam enllaçar amb una sendera tècnica i des d’aquí al Barranc de la Petja (km.6). D’aquest barranc comença la primera pujada seria, fins el Coll de Sta. Caterina (és a meitat pujada que decidim separar la parella, 😉 ). Des d’aquí al Racó de Rocacorba, on va començar la pujada més llarga i forta de la cursa. En aquest punt els corredors vam patir de valent, ja que a mig matí rondàvem els 20 i pocs graus! A dalt, vam gaudir d’unes vistes meravelloses del tram final de la Vall de l’Ebre amb els Ports i la Serra del Montsià de fons. Des d’aquest punt vam iniciar un descens vertiginós fins al Barranc de la Creu, que amb un puja i baixa ens vam plantar a la Creu de Coll Redó (punt més alt de la cursa). Un cop allí, vam iniciar una llarg descens al Barranc de la Llet fins a l’arribada, al mateix punt d’on havíem sortit !

Dades tècniques:
Distància: 20 kms.
Desnivell Positiu: 800 mtrs.
Alçada màxima: 365 mtrs.

El Vicenç i Jo vam deixar el pavelló ben alt, obtenint els millors resultats del que portem de temporada!
Fins diumenge 24 de Maig, on ens trobarem a els Reguers, a la dura Cursa del Vent; fins llavors….. Salut i Cames!

Jose Latorre

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.