Cursa de la CametaCoixa

27/02/2015

Diumenge passat, dia 22 de Febrer, va tenir lloc a Miravet una de les més emblemàtiques de les Curses de Muntanya.La 4a. prova del Circuit de les Curses de Muntanya de les Terres de l’Ebre i per 1a. vegada, puntuable per la Copa Catalana de Curses de Muntanya: la Cursa de la Cameta Coixa!!!!

Els paisatges, la història i la natura es dónen la mà per oferir-nos un recorregut que és fa difícil d’oblidar…i si a més li afegim una organització de 10 i un cartell de corredors immillorable amb representació d’alt nivell!!!!……fa que sigui una Cursa Única!!!

I com no podia faltar…amb representació del C.E.P.!!!! EL Raül i Jo a la Cursa!!! i L’Anna i l’Oriol a la Marxa!!!!
Com va passar l’any anterior la sortida es va realitzar des de dins del Castell de Miravet, un dels monuments més emblemàtics i més ben conservats de Catalunya; des d’aquest punt vam recórrer camins i senderes fins arribar al camí de sirga que acompanya el riu Ebre en el seu recorregut, vam passar pel pas de Barrufemes, per pujar fins al punt més alt de la cursa, on trobem una talaia àrab! Des d’aquí vam iniciar un descens molt tècnic i exigent fins a encarar l’última pujada (molt dura) que ens retornava al Castell per afrontar els darrers 2 kms. de baixada fins arribar a la línia d’arribada a la plaça de l’Arenal!!!!

En resum, una cursa amb un ritme altíssim, amb moltes pujades i baixades, i amb una alta exigència!!!!! Una Cursa per no oblidar!!!
Els representants del C.E.P. vam deixar al Club ben alt!!!! 😉

Dades tècniques:

Distància: 21 kms.
Desnivell Positiu: 1300 mtrs.
Alçada mínima: 12 mtrs.(plaça de l’Arenal)
Alçada màxima: 340 mtrs. (Talaia)

Ens veiem diumenge vinent, dia 1 de Març a Sant Carles de la Ràpita, on el Raül i Jo pujarem a la Foradada per explicar-vos la 5a. Cursa del Circuit; fins llavors….

Salut i cames!!!!!!!!
Jose Latorre

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.