Cursa i Marxa Serra de les Fites

08/04/2015

Diumenge dia 22 de Febrer a 3 quarts de 7, sortiem de Falset direcció La Pobla de Massaluca, l’Oriol, el Marc, el Raül i Jo, disposats a participar a la 7a. Prova del circuit, la Cursa de Muntanya Serra de les Fites.
No les teníem totes, tot el cap de setmana que plovia i anunciaven pluja fins dilluns… Tot el viatge plovent i arribem a la Pobla… i continuava plovent! Una vegada recollim els dorsals ens comuniquen que l’ organització ha decidit escurçar el recorregut a la cursa 4 kms.! Tenen por que ens fem mal, ja que el terreny que ens espera està ple d’aigua i de fang!
Això preveia una cursa de 17 kms. molt dura, ràpida i sense ser conscients del tot… molt tècnica!
Van donar el “petard” de sortida i vam començar a còrrer (davall de la pluja) com a bojos pels carrers de la Pobla, seguint a continuació una pista forestal plena de tolls d’aigua fins arribar a una sendera…. Va ser fer la primera passa a la sendera i fer-nos en un segon la idea que aquella cursa curta que ens pensàvem que seria bufar i fer ampolles, es convertiria en una autèntica Guerra!!!
Quan el terreny era pla havies de tenir cura de mantenir l’equilibri i no “espatarrat” de cames. Les bambes en qüestió de segons es convertien en unes boles de fang que no deixaven veure ni els mitjons. Les baixades eren un “infierno”, enlloc de córrer….barrejaves el patinar i l’esquiar!!!! Crec que mai havia desitjat tant veure pujades….en aquestes perdies tracció als peus i per moments en trams amb molta pendent havies de posa’t a 4 grapes, però el risc de caure i fer-te mal disminuïa!
Una cursa molt distreta, passada per aigua i fang, plena d’esgarrinxades i blaus…però que ens va permetre disfrutar d’unes vistes al riu Ebre i al Matarranya espectaculars, on vam gaudir d’uns magnífics paratges d’un terme històric i on, fins i tot, vam travessara una trinxera de la Guerra Civil!!!
Els representants del CEP vam deixar el pavelló ben alt, contents amb els resultats obtinguts tornàvem fent unes rialles, explicant-nos les batalletes de la Cursa i de la Marxa!
Des d’aquí desitjar al Raül una bona i ràpida recuperació d’unes molèsties al genoll, que no li van permetre lluitar per places més capdavanteres!

Dades tècniques:
Distància: 17 kms.
Desnivell Positiu: 700 mtrs.

Fins la propera Cursa de Muntanya que ens portarà a Alfara de Carles!
Salut i Cames!
Jose Latorre

IMG-20150326-WA0003                                   IMG-20150326-WA0004

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.