Guaaauuuu, guau! Cursa Canicròs de Tivenys

13/01/2016

Guau, guaaau! (Bon dia)

Diumenge passat dia 3 de Gener, el meu amic (Jose)  amb el seu cunyao (Adai) i el meu germà (Thor) vam anar a fer una sortida a un poble que es diu Tivenys! Vam sortir ben d’hora amb el cotxe, vam passar per una carretera amb molts tombs i finalment aparcàvem al costat del camp de futbol! Va ser obrir la porta del cotxe i trobam una colla de gossos de tota mena, molt amables tots, en especial un d’alt i desgarbat que se’m va presentar, es diu Jack (Pelli)!. La veritat és que no sabia on em portaven, pensava que es tractava de la típica sortida que faig amb els amics de Club del Jose però la trobada dels meus iguals em feia ballar el cap!

Vam creuar tot el poble per anar a passar la revisió corresponent, em van comprobar el num. de xip, em donàren unes xuxes i a més a més em van obsequiar amb una bossa plena d’obsequis per a mi! Que més podia demanar?

Una vegada vam tornar al cotxe em va posar l’arnés i el Jose es va posar el cinturó, això volia dir que correriem juntets! Vam còrrer una estoneta per calentar darrere d’una gosseta que es diu Cahui (Juanito), molt guapeta ella i a més a més de la mateixa raça!

Tan sols havíem sortit un parell de vegades lligats però la veritat és que ens entenem prou bé i la sortida prometia! Ens vam despedir del Thor i de l’Adai i ens vam posar a la línia de sortida. Tots els compis alterats i preparats, ansiosos per començar….va ser donar el tret de sortida i “tonto l’últim”! Ens vam posar a còrrer com a bojos per aquell carrer ample i llarg, per agafar després un camí asfaltat seguit d’una pista forestal! Vam anar passant companys, ja que vam sortir des de la 3a. linia de sortida, i de reüll anava controlant al Jose, el pobre feia cara d’apurat, normalment no corre tan ràpid! Vam còrrer per una sendera pedregosa per acavar pujant fins a l’avituallament, jo vaig tirar sense donar opció al Jose a aturar-se! Hehe! a partir d’allí tot era baixada, primer per una pista de ciment, passant per una sendera ràpida i prou tècnica on vam avançar a un company més (és el terreny que més m’agrada) per enllaçar amb els primers kms. de la cursa! Vam arribar al mateix carrer llarg i ample de la sortida i mentre s’acostava el final ens vam mirar amb cara de complicitat i felicitat, contents d’haver gaudit d’una experiència única de la qual vam disfrutar tots dos de les dues pasions que més ens agraden: còrrer per la muntanya i compartir moments junts!!!!

Ens esperàven el Thor i l’Adai i després de les felicitacions i d’una merescuda xocolatada amb “melindros” ens vam despedir de tots els amics que vaig fer i vam quedar per la setmana vinent a Campredó! La 6a. posició va ser anecdòtica, del que més vaig disfrutar va ser de conèixer nous amics i de passar un dia amb la familia en un poble molt xulo on ens van tractar de meravella!

Fins la propera…… Guau, guau, guau!

Salut, muntanya i gossos!

Bruc
josebruc

2 Comentaris

Participa a la conversa
  1. Dumarian
    #1 Dumarian 21 gener, 2016, 20:11

Es que no et canse mai, Bruc. Si no fos per algú que em sé arribaries davant del primer.
    Molta enveja és el que tinc del que va nugat darrere teu. Si et veguera “Thor I” en el que t’has convertit!!!

2. KoshkaiKaramelet
    #2 KoshkaiKaramelet 21 gener, 2016, 20:39

Miau miau!!!!!!!De segur que disfrutareu moltíssim…..Seguirem atents els vostres esdeveniments futurs!!!….
    Koshka i Karamelet

Only registered users can comment.