Vilella Baixa-Figuera-Cabacés-Vilella Baixa

24/12/2014

Lo dia 21 de desembre els corredors del Club ens vam trobar per fer la ja tradicional sortida de Nadal.

Aquest any l’inici era des de New York del Priorat. A les 7;:30 vam agafar els cotxes per anar fins a la Vilella Baixa. Al magnífic pont vam fer quatre estiraments, quatre rialles i de seguida ens vam ficar a trotar direcció als Rogerals del Lloar. Un cop vam trobar el camí ample del Molar el vam anar seguint fins arribar a la Figuera. El Jose va trepitjar i ens va intentar mullar amb l’aigua de tooots els tolls que vam trobar ( mirar fotos).

A la Figuera vam fer la primera parada per menjar i beure sota l’atenta mirada d’un Pare Noel que estava enfilat  a sobre d’un arbre. Ho vam aprofitar per fer la foto de Navidad.

Un cop d’alt de la Figuera vam baixar fins a Cabacés per un sender que ens va portar molt aprop del poble. Sense entrar a Cabacés vam anar a buscar al caminet de Cavaloca on ens vam trobar als caçadors de Bellmunt. Un cop al Pont de Cavaloca vam fer unes fotos i vam seguir corrents fins arribar a la Vilella Baixa. L’Armand i el Vicenç ens van pagar un vermutet genial a Cal Centro.

Us recomanem molt aquesta ruta, és preciosa!

Fins a la propera!

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.