Qui som

Coneix qui sóm i què fem

socis_CEP

Club Excursionista Priorat

El club excursionista Priorat neix un 16 de febrer de 2009 amb la voluntat i el propòsit d’agrupar a totes les persones que els agrada viure i compartir experiències relacionades amb la muntanya, la natura i tot el que ho envolta.

Amb la seu a Falset, el CEP és un club jove, actiu, dinàmic i obert a totes les iniciatives que vulguin aportar els nostres socis. Tot i així, anualment s’el·labora un calendari a partir de diferents propostes dels associats per tal de que els mateixos membres del club puguin planificar i adaptar cada temporada al seu gust i a les seves necessitats.

Després de més de cinc anys, hem cregut oportú i necessari obrir aquesta pàgina web per tal de mantenir informats als nostres socis, així com facilitar informació i orientar-los en els diferents tràmits. En aquest espai web posem a la teva disposició:

• Totes les activitats de cada una de les nostres seccions (excursionisme, trail-running, escalada i BTT)
  • Un formulari per solicitar la teva alta com a soci
  • El calendari anual d’activitats del club
  • Un formulari per sol·licitar la tarja federativa que més s’adigui a les teves necessitats
  • Comprar qualsevol de les equipacions del CEP
  • Consultar totes les notícies que ens envolten
  • I moltes altres coses que anirem afegint

Així doncs, soci o no soci, benvingut a la pàgina web oficial del Club Excursionista Priorat.

Salut i cames! 🙂

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.