Socis

Fer-se soci

Al Club Excursionista Priorat t’obrim la porta perquè siguis un més de nosaltres. Si ets un amant de la muntanya, si busques algú amb qui compartir els teus entrenaments i vivències, si t’agrada l’escalada, si et motiven els cursos d’aprenentatge en alta muntanya o simplement si busques un Club que et representi, el CEP és el teu lloc.

Les quotes anuals són:

• Menors de 16 anys: 5€
  • De 16 a 55 anys: 20€
  • A partir de 55 anys: 15€
  • Parelles: 30€

Per fer-se soci caldrà que ompliu el nostre formulari i que ens el feu arribar juntament amb el resguard del pagament a les oficines del Club, ja sigui presencialment o per correu postal (Apartat de Correus número 40, 43730 Falset). L’ingrés corresponent s’haurà d’efectuar al següent número de compte:

• 2100 0082 36 0101580243 (La Caixa)
FORMULARI SOCIS

Demana la teva llicència FEEC

La llicència FEEC et dóna dret a una assegurança que cobreixi qualsevol de les diferents modalitats esportives.

La llicència de la FEEC també t’ofereix la possibilitat de participar en activitats organitzades per la FEEC, rebre a domicili la revista Vèrtex, gaudir de preus especials als refugis de la FEEC, adquirir una assegurança amb Sabadell Grup Assegurador i molts altres avantatges i descomptes més.

Per consultar el preu de les diferents assegurances i per obtenir més informació, cliqueu AQUÍ

Per sol·licitar la vostra llicència caldrà :

– Ser soci del Club Excursionista Priorat.

– Fer transferència bancària de l’import de la quota de soci + llicència federativa.

( Important! Indicar al concepte Nom, Cognom i modalitat federativa. Sense aquest pas no podrem tramitar.)

-Notificar el pagament via correu electrònic  adjuntant el resguard de pagament a: info@clubexcursionistapriorat.cat

El club us tramitarà la llicència sense cap cost adicional.

• 2100 0082 36 0101580243 (La Caixa)

Demana la llicència

Sol·licita la teva equipació CEP

samarreta01

samarreta_tirants01

maillot02

paravent01

Si ja ets soci del CEP, només et falta l’equipació que més s’adapti a les teves necessitats esportives! Al Club hem dissenyat quatre tipus d’equipació a la dosposició dels nostres socis: una samarreta tècnica de màniga curta, una samarreta tècnica de tirants, un maillot BTT o un paravent per a les inclemències meteorològiques.

Material a disposició dels socis

El club també posa a la disposició dels socis la possibilitat de llogar qualsevol tipus de material necessari per a la pràctica d’activitats a l’aire lliure a un mòdic preu. Per procedir a la reserva caldrà que ompliu el formulari corresponent i el mateix Club es posarà en contacte amb vosaltres per procedir al pagament i la posterior entrega del material.

Sol·licita material

MATERIAL

• Grampons
  • Piolets
  • Arva
  • Pala
  • Sonda
  • Ancores de neu
  • Tenda d’acampada
  • Raquetes de neu
  • Arnesos infantils
  • Biblioteca: Llibres, mapes, revistes, dvd’s, etc.

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.