1a i 2a Cursa del Circuit de curses de muntanya de les Terres de l’Ebre 2015

04/02/2015

Diumenge 11 de Gener va donar lloc l’inici al Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l’Ebre!!!! La primera cursa del Circuit era la 6a. Cursa les II Torres a Campredó i com no podia ser, amb presència del C.E.P.!!!! ( El Vicenç, el Raül i Jo)
La jornada prometia amb molta afluència de participants: 186 corredors a la Cursa, 160 a la Marxa i 26 al Canicros!
La cursa transcorre pel terme de Campredó i el circuit era prou atractiu amb modificacions del recorregut respecte l’edició anterior. El track del circuit prometia una cursa ràpida i trenca-cames, amb pujades i baixades constants. La sortida de la cursa va ser ràpida, tothom volia posicionar-se abans d’encarar la sendera a 1’5 km. de l’inici de la cursa i així evitar taps! Les pujades i baixades van ser freqüents i cal destacar una pujada per una tartera prou dura i un parell de baixades molt tècniques que ens van fer suar!
En definitiva, una cursa entretinguda amb un ritme molt alt!!!
Dades tècniques: Distància: 20’5 kms
Desnivell positiu: 995 mtrs.
Alçada mínima: 14 mtrs.
Alçada màxima: 345 mtrs.
Els tres “mosqueters” vam acabar ben contents amb l’organització de la cursa i els resultats obtinguts!!!!
Fins la propera cursa a Benifallet!!!!
Salut i Cames!!!!!!

IMG-20150203-WA0019

La segona cursa del Circuit ens porta a Benifallet: la 6a. Cursa del Pastisset!!!
El matí del diumenge 25 de Gener a Benifallet ens dóna una rebuda no gaire esperançadora pel que fa a la jornada, feia un vent i un fred!!!!!! Tothom es mentalitzava del que ens podríem trobar allà dalt,al punt més alt del recorregut: la Creu de Santos (926 mtrs.)!!!
Però cinc valents guerrers, que venien d’una comarca no gaire llunyana (bé, un no es va desplaçar ja que s’ha tornat d’allà: Eccc Raül!!!) Estaven disposats a desafiar totes les dificultats que es presentarien a la cursa i la marxa(que no serien poques): distància llarga, recorregut exigent, desnivell alt i alguna que altra molèstia que per sort no va anar a més !!!!!
Inici de cursa ràpid per col.locar-se en posicions privilegiades, entrem en el barranc de l’Ullal (hem pogut evitar els típics taps) i continuem ascendint per la sendera de l’antic poble de Costumà. Una vegada passem el segon avituallament iniciem la dura ascensió a la Creu de Santos, una pujada d’uns 5 kms. amb un desnivell de 700 mtrs.!!! Aquest tram era cronometrat!!!
Una vegada a dalt de tot, vam gaudir durant uns segons d’una vista espectacular, però sense perdre gaire temps començava un descens ràpid i tècnic que transcorria per un paratge anomenat “la Cassola del Diable”, la Cova Foradada i la Cova Lluminosa fina arribar a l’antic Balneari de Cardó!!! Acte seguit vam agafar una altra sendera que es va fer suar, degut al desnivell que ens trobàrem en poca distància. A partir d’aquest punt, ens faltaven 4 kms. de baixada ràpida (esquivant a participants de la marxa) fins la línia d’arribada!!!!!
Dades tècniques: Distància: 26’8 kms.
Desnivell Positiu: 1522 mtrs.
Alçada mínima: 20 mtrs.
Alçada màxima: 906 mtrs.
Cursa exigent i de les més dures del circuit!!! Els cinc Guerrers del C.E.P. (Raül, Jordi Rofes,  i Jo ( Jose Latorre) a la cursa i l’Oriol banqué i el Marc Borja a la marxa. Esperem tornar-hi la pròxima edició per intentar millorar el resultat, que per cert va ser molt bo!!!!!
Fins la propera cursa!!! Ens trobarem a Bítem!!!!
Salut i Cames!!!!!!

IMG-20150203-WA0020

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.