Cursa de Muntanya de Riudecols

11/07/2014

Amb l’inici del bon temps i aprofitant que el dia allarga, aquest passat dissabte dia 5 es va celebrar una de les primeres caminades i curses de muntanya seminocturnes a la població de Riudecols.

A les 8 de la tarde ens van donar la sortida des del camp de futbol de la població, tant als corredors com als caminadors. Vam iniciar la ruta per la riera, fins que ens van desviar per un camí direcció a un dels pics de muntanya mes bunics de la zona, on vam puguer disfrutar d’unes vistes meravelloses de les poblacions del voltant. Va ser una pujada dura, finalitzant per un estret sender i rocós, però arribar a dalt de tot va tenir la seva recompensa.

Vam baixar per un sender, i seguidament per un llarg camí ample, fins arrivar un altra vegada aprop de la població de Riudecols. Però just abans d’arribar a la zona esportiva, ens van dirigir cap un altre sender de pujada obag, cosa que tots els corredors vam agrair. Ens vam dirigir cap un altre pic de muntanya i seguidament vàrem crestejar per una zona rocosa, on vam poder disfrutar d’una zona tècnica i molt divertida.

Ja només ens quedava baixar per un últim sender, i després de 16’5km arrivar a la meta, situda al mateix punt de sortida. Els corredors mes ràpids van poder finalitzar amb la claror del dia, però molts van tenir que arrivar a meta amb l’ajuda de llum artificial.

El recorregut de la caminada va ser mes curt. Van recorrer els 10 primers quilometres del circuit de la cursa.
Vam iniciar el circuit amb bastanta calor, però la majoria de corredors vam disfrutar molt del recorregut.

Per tornar-hi l’any vinent!