ADÉU A LA MONTSERRAT-REUS

15/10/2016

El passat dia 8 d’octubre dos CEP’s  molt Justos, vam anar a fer la caminada Montserrat-Reus.  Una Montserrat –Reus molt especial ja que era l’última edició. El Club Excursionista Reddis aquest any celebra els 60 anys i van decidir d’aquesta manera retre homenatge a la ja històrica caminada.

Tot i ser l’última Montserrat-Reus les inscripcions van ser molt poquetes, uns 140 participants.La baixa participació va fer que el Josep Maria i el Pau completessin els 100 quilòmetres amb un temps i unes posicions molt bones.

És una caminada amb poca senyalització ja que s’ha d’anar seguint les marques del GR i algunes cintes que reforcen el recorregut, cal doncs estar molt atent per no perdre’s.

Els dos participants creiem que el més dur de tot va ser fer gairebé 100km sols, sense trobar ni un participant en tot el recorregut.

Tot i així saber que hem tingut el privilegi de finalitzar la mítica Montserrat-Reus, l’última Montserrat-Reus, no té preu i  n’estem molt orgullosos.

Llarga vida al Club Excursionista Reddis i moltes gràcies per  l’organització d’aquesta caminada durant tants anys!

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.