BARRANC DE LA COMA NEGRA (MONTSANT)

19/10/2016

Excursió a Montsant. Barranc de la Coma Negra. 15/10/2016

Per començar la temporada d’excursions, aquesta vegada hem triat la Serra de Montsant, concretament decidim anar al Barranc de la Coma Negra, al terme de Margalef. Som un grup de vuit excursionistes que sortim de Falset, cap al poble de Margalef. La ruta comença al poble, pel camí que puja a Sant Salvador. Ens desviem per un sender direcció a l’embassament fins a trobar el camí que s’endinsa al Barranc de la Coma Negra. El camí es fa dret, amb bon desnivell. Passem dos llocs fantàstics, la Cova del Miracle, segons diuen la cova més maca de Montsant, i la Cova dels Cups, on com el seu nom indica, hi ha dos cups on s’hi feia vi. Seguim camí fins al punt culminant, la Cogulla. Desfem camí, i direcció a Cabacés ens desviem de baixada pel barranc de Sant Salvador, fem visita a l’Ermita i continuem el senderó ple d’escaladors, que ens torna a portar a Margalef. Cal destacar la vegetació i la frondositat d’aquests dos barrancs, envoltats de cingleres imponents. Recordar també que en l’època de cria d’aus, l’accés a aquesta zona està restringit. Per això us aconsellem la tardor per realitzar aquesta excursió.

Espero que a la pròxima excursió ens acompanyeu.

Fins aviat!

Raül

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.