CIM DEL CULFREDA

10/07/2015

El juliol és un mes en que no hi ha activitats programades al Club, és per això que vaig proposar de fer una sortida oberta a tothom que volgués participar-hi. La proposta ha estat una excursió al Pirineu, perquè en aquesta època de l’any és un lloc on la calor no apreta tant, fa bo de fer-hi activitat i és la Muntanya per excel•lència.
La tria ha estat els cims de Culfreda, un petit rosari de tres puntes de tres mil metres d’alçada a la vall de Chistau (Pirineu aragonès).
La logística ha estat sortir de Falset dissabte al matí per arribar al refugi de Viados i diumenge fer els cims. El fet d’estar dissabte a la tarda a la zona ens permet poder ambientar-nos i estudiar la ruta de l’endemà. Per això després de dinar pugem als contraforts del pic de Bachimala des de on podem observar al davant la ruta que farem diumenge.
Diumenge matí entrem per la vall del riu Zinqueta i remuntem fins al barranc de la Madera, allí enfilem direcció W fins al Puerto de la Madera. Des del coll anem fent carena en direcció NE fins assolir els pics de Cabalera(2902m) i els Culfreda NW (3031m), Central (3027m) i NE (3032m). La tornada la fem pel mateix itinerari.
L’equip érem l’Anna, la Carme, en Jordi, en Vicenç, l’Alberto i la Mireia.
4 i 5 de Juliol de 2015

MIREIA

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.