ELS ESCARRISSONS ( ELS PORTS)

22/03/2017

Els Ports. Excursió als Escarrissons. Mas de Barberans 18/3/2017

Som vuit excursionistes del CEP, aquest cop decidim visitar una de les zones més feréstegues del Port, Els Escarrissons.

Us he d’explicar que les coses no han anat com volíem. En arribar prop del punt de sortida, ens trobem una batuda de senglar, i literalment ens prohibeixen l’accés a la zona. Decebuts busquem un altra alternativa, per l’altra barrancada del Castell de L’Airosa. Arribem a l’àrea de lleure de la Vall de Mas de Barberans, on deixem els vehicles i agafem un senderó cap al bonic Racó d’en Marc, on mengem alguna cosa.

Seguint el camí, anem guanyant desnivell fins a la foradada del Castell de L’Airosa. Les vistes són espectaculars, la Serra del Montsià, El Delta de L’Ebre, els voltors volant pels nostres caps.

Tornem pel mateix camí, i seguim pujant direcció a la Roca Xapada, la visitem i ja agafem un camí de baixada força dret fins al Coll de Lloret, on dinem. Ara ja només ens queda seguir la pista fins a tornar als vehicles.

Ja veieu, al final estem satisfets, hem hagut de modificar l’excursió, però ha valgut la pena. Ja parlem del dia per tornar-hi, això si, amb el permís dels senyors caçadors si ens deixen.

Fins aviat, companys!

Raül

No hi ha cap Comentari

Participa a la conversa

No hi ha cap Comentari!

Sigues el primer en començar una conversa.

Only registered users can comment.